Mar 20, 2012

warkah 20 March 2012.

pejam celik pejam celik
dah 22 tahun

sekejap je kan?

dulu mak saya penat nak tunggu tarikh ni.
9 bulan saya tanggung saya dalam perut die.
kehulur kehilir mengatur langkah dgn berhati2.
sampai la mengerang kesakitan.
tak tidur lena sampai la detik 7.30 pagi, 20 mac 1990.

daddy saya suka bila mak mengandung lagi.
dijaganya mak saya sepenuh hati.
disayang anak-anaknya.

hari ini, 20 march 2012,
genaplah usia ku 22 tahun..

to mak, daddy. thanks sebab lahirkan saya didunia.
kepadaMu Yang Maha Esa, syukur kehadratmu kerana menciptaku.
mengalirkan darah ibu bapaku ke dalam diri ini untuk melihat ciptaanMu.

Mak, Daddy, sy tak banyak nak cakap.
hanya mampu mengucap terima kasih kerana membesarkan saya.
memberi makan, tempat tinggal serta pendidikan kpd saya.
tak pernah kenal erti lelah dalam melayan kerenah saya.
walau banyak diri ini menyakiti, kumohon ampun kepadamu.
saya akan cuba untuk buat sebaik yg mampu disini.
terima kasih atas segala doa-doamu yang tak pernah henti.




untuk seorang insan, thanks alot sebab selalu support saya dibelakang selain adik beradik & teman2.
saya sayang korang semua.
maafkan saya kalo ade yg pernah terguris dengan kata-kata & gurauan saya.
for those who wishing on my birthday, thank you so much.
hanya Allah yang mampu membalas.


To Nur Ashila Abu Talib, i miss you. i'll always for ur happiness in New Zealand. take care dear.

2 comments: